کد مطلب: 170470
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل :
250 اثر به دبيرخانه دهمين جشنواره تمدار بيت اردل رسيد
تاریخ انتشار : 1395/06/08 10:12:19
نمایش : 1185
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:تا کنون 250 اثر از 110شاعرمحلي سرا به دبيرخانه دهمين جشنواره ادبي شعر گويشي منطقه‎اي تمداربيت رسيده است.














قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبرگفت: دهمين جشنواره شعر گويشي منطقه اي تمدار بيت با حضور استان‌هاي اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگلويه و بوير احمد، لرستان، فارس و ايلام  24  شهريورماه در  سالن مهرگان شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

همتي با بيان اينکه زمان ارسال اثار تمديد شد و شاعران مي توانند تا 10 شهريور ماه اثار خود را به دبيرخانه ارسال کنند افزود: تا کنون 250 اثر از 110شاعرمحلي سرا به دبيرخانه دهمين جشنواره ادبي شعر گويشي منطقهاي تمداربيت رسيده است.

وي اظهار کرد: آثار ارسال شده در 11 شهريور ماه داوري و نفرات برتر انتخاب و در روز 24 شهريورماه از برترين ها با اهدا تنديس، لوح سپاس و هداياي نقدي  تجليل به عمل خواهد آمد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل  بيان کرد:دهمين جشنواره شعر گويشي منطقه اي «تمدار بيت» در راستاي سياست هاي راهبردي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اهتمام به پاسداشت و ارتقاي ادبيات گويشي و بومي در سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل»، از سوي معاونت فرهنگي و هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري با همکاري انجمن ادبي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار مي شود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg